Problemen met inloggen?

Wat vervelend dat u vastloopt!
Hopelijk lukt het met onderstaand stappenplan wel.

  1. Waarom krijg ik een foutmelding over mijn e-mailadres?
    Het komt regelmatig voor dat mensen proberen in te loggen met een ander e-mailadres dan waarmee zij bij Hersenonderzoek.nl staan ingeschreven.

    Weet u niet meer met welk e-mailadres u bij ons bekend bent? Neem contact met ons op via info@hersenonderzoek.nl.

    Staan er spelfouten in uw e-mailadres of wachtwoord?
    Controleer of er spelfouten staan in het e-mailadres of wachtwoord. Veel van de inlogproblemen zijn hiermee verholpen.

    Tip: Typ uw wachtwoord en e-mailadres bijvoorbeeld eerst in een Kladblok- of Wordbestand en kopieer ze daarna naar het inlogscherm. Zo weet u dat er geen spelfouten in zitten.

    Staat u bij ons ingeschreven met een ander of tweede e-mailadres?
    Het kan voorkomen dat u twee keer bij ons staat ingeschreven. Neem contact met ons op via info@hersenonderzoek.nl om de accounts samen te voegen.

  2. Als er geen spelfouten in de inloggegevens staan en het inloggen alsnog niet lukt, raden wij u aan om uw wachtwoord te wijzigen via deze link. U ontvangt dan een e-mail om uw wachtwoord te wijzigen.

    Wijzig uw wachtwoord via link in de e-mail. Daarna kunt u inloggen met uw nieuwe wachtwoord.

    Let op: deze link is maar één uur geldig. Is de link verlopen? Vraag dan een nieuwe e-mail aan via bovenstaande stappen.

    Ik heb geen e-mail voor het resetten van mijn wachtwoord ontvangen
    Als u de e-mail niet aantreft in de inbox, kan het zijn dat de e-mail in uw spambox terecht is gekomen. In dat geval kunt u ons e-mailadres – info@hersenonderzoek.nl – het beste markeren als ‘veilige afzender’ zodat onze mails in het vervolg niet in de map met ongewenste post belanden.

  3. Wat is mijn cachegeheugen?
    Uw webbrowser slaat van alle websites die u bezoekt een versie op in het cachegeheugen. Als u dezelfde website nog een keer bezoekt kan uw apparaat deze sneller laden, omdat het de eerdere versie in uw cachegeheugen als basis neemt en alleen de nieuwe informatie hoeft te downloaden.

    Het wissen van het cachegeheugen kan soms helpen bij inlogproblemen. U geeft uw browser opdracht om de oudere versies van de website te verwijderen, inclusief uw ‘oude’ inloggegevens.

    Hoe wis ik mijn cookies en cachegeheugen?
    U kunt het cachegeheugen wissen door in uw internetbrowser via het menu te gaan naar ‘Geschiedenis’ en dan ‘browsergeschiedenis wissen’. Vink hierbij ook de optie ‘cache’ aan en klik op ‘OK’. Vervolgens kunt u nog een keer proberen om in te loggen.

    Is dit schadelijk voor mijn computer?
    Nee, het wissen van dit geheugen is niet schadelijk voor uw computer en heeft geen gevolgen voor het gebruik van uw internetbrowser.

  4. We vinden het heel vervelend dat u ook na bovenstaande stappen nog niet kunt inloggen. Wij kijken graag met u mee wat het probleem zou kunnen zijn. U kunt ons e-mailen op info@hersenonderzoek.nl.

    Het helpt ons als u uitlegt welke stappen u al hebt ondernomen. Ook is het handig als u een printscreen meestuurt van de foutmelding die u krijgt.

Problemen met 'Ik ben geen robot'

  1. Om de gegevens van alle inschrijvers te beschermen, vragen we iedereen bij het inloggen te bewijzen dat ze geen robot zijn. Soms worden daarbij afbeeldingen getoond die u dient aan te klikken. De afbeeldingen zijn expres vaag en moeilijk te zien – zo kan een robot het niet herkennen.

  2. De afbeeldingen zijn expres vaag en moeilijk te zien – zeker voor een robot. U kunt gebruik maken van de de audio-versie. Klik daarvoor op het koptelefoon-icoontje onder de afbeeldingen.

    U hoort geruis en een paar woorden. Deze woorden moet u intypen, waarna u op ‘Verifiëren’ klikt. Kunt u de woorden niet verstaan of hoort u woorden in een taal die u niet beheerst, klik dan op de ronde pijl aan de linkerkant. Zo kunt u het fragment vernieuwen tot u iets hoort wat u herkent.

    Verifieren audio ReCaptcha
    Zie onderaan de koptelefoon-knop